dc.contributor.advisor | Δερμιτζάκη, Ειρήνη | el |
dc.creator | Χατζησταματίου, Μαρίζα | el |
dc.date.accessioned | 2016-06-07T07:43:52Z | |
dc.date.available | 2016-06-07T07:43:52Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.other | 8879 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/41878 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2957 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΡΕΥΝΑ -- ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ | el |
dc.subject.other | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | el |
dc.subject.other | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ) | el |
dc.subject.other | ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | el |
dc.title | Στρατηγικές αυτο-ρύθμισης κατά τη διδασκαλία και τη μάθηση εκπαιδευτικών και μαθητών δημοτικού στα μαθηματικά και οι σχέσεις τους με παράγοντες κινήτρων και θυμικού | el |
dc.type | doctoralThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |