Show simple item record

dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.advisorΜιχαλοπούλου, Αικατερίνηel
dc.creatorΧαλατσογιάννη, Αθανασία Ι.el
dc.date.accessioned2016-06-07T07:43:47Z
dc.date.available2016-06-07T07:43:47Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.other8543
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41844
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3170
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗel
dc.subject.otherΕΟΡΤΕΣ -- ΣΧΟΛΕΙΑel
dc.subject.otherΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΛΛΑΔΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.titleΔιερεύνηση των απόψεων των νηπιαγωγών για τη διαπολιτισμική διάσταση των σχολικών γιορτώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International