Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΧρηστίδου, Βασιλείαel
dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.creatorΣαμαράς, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2016-06-07T07:43:22Z
dc.date.available2016-06-07T07:43:22Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.other7193
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41697
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3206
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔΑΣΚΑΛΟΙ -- ΣΧΕΣΕΙΣ -- ΜΑΘΗΤΕΣel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΜΕΛΕΤΕΣel
dc.titleΟι αναπαραστάσεις μαθητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τον/την επιστήμονα και τη δραστηριότητα του/της: διερεύνηση των παραγόντων που τις διαμορφώνουνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International