Ο σχεδιασμός αθλητικής τουριστικής ανάπτυξης μέσω ενός σχεδίου μάρκετινγκ για μικρές και μεσαίου μεγέθους ελληνικές πόλεις: η περίπτωση της Κατερίνης
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/41568/11695.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Γκόλτσιου, ΕλένηΌνομα Επιβλέποντος
Δέφνερ, Αλέξης
Ημερομηνία
2013Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.