Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ελένηel
dc.creatorΚαστόρη, Μαρίαel
dc.date.accessioned2016-06-06T12:35:54Z
dc.date.available2016-06-06T12:35:54Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.other11261
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41488
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4805
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑel
dc.subject.otherΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ (ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ)el
dc.subject.otherΣΧΟΛΙΚΗ ΦΟΒΙΑel
dc.titleΨυχική ανθεκτικότητα και προβλήματα εκφοβισμού/θυματοποίησης σε εφήβους μαθητέςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International