Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΒλάχου, Αναστασίαel
dc.creatorΚοντοφρυού, Μαρίαel
dc.date.accessioned2016-05-12T11:32:41Z
dc.date.available2016-05-12T11:32:41Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other10500
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41296
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4846
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗel
dc.subject.otherΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΗ δομή και η λειτουργία των τμημάτων ένταξης της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, υπό την οπτική των εκπαιδευτικών των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκεςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International