Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜιχαλοπούλου, Αικατερίνηel
dc.contributor.advisorΜαγουλιώτης, Απόστολοςel
dc.creatorΣκαρτσιούνη, Σοφία-Ελένηel
dc.date.accessioned2016-05-12T09:56:13Z
dc.date.available2016-05-12T09:56:13Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.other2103
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/40629
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗel
dc.titleΗ συμβολή της αισθητικής αγωγής στην εφαρμογή της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στο νηπιαγωγείοel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International