Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΚακανά, Δόμνα-Μίκαel
dc.contributor.advisorΛέκκα, Φωτεινήel
dc.creatorΑθανασίου, Αγλαΐαel
dc.date.accessioned2015-04-27T08:39:45Z
dc.date.available2015-04-27T08:39:45Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.other7775
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/3154en
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΟΥΣΕΙΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗel
dc.subject.otherΑΓΩΓΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗel
dc.titleΤο Ελληνικό Παιδικό Μουσείο και η αξιοποίηση του χώρου του ως πεδίο αγωγής και μάθησηςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πρόγραμμα Σπουδών Επιλογής. Τμήμα Μουσειοπαιδαγωγικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International