Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΔέρρη, Βασιλικήel
dc.creatorΚατσιγιάννη, Αφροδίτηel
dc.date.accessioned2015-03-12T12:34:43Z
dc.date.available2015-03-12T12:34:43Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other13395
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/2115en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2831
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να συγκρίνει τις διδακτικές ανησυχίες (ΔΑ) εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής (ΦΑ), διαφορετικής προϋπηρεσίας και φύλου, που εφάρμοσαν πιλοτικά το νέο Πρόγραμμα Σπουδών ΦΑ κατά τη σχολική περίοδο 2011-12 και εκπαιδευτικών ΦΑ που ακολουθούσαν το ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ ΦΑ. Επιμέρους σκοπός ήταν η περαιτέρω καταγραφή των ανησυχιών και των απόψεων των εκπαιδευτικών ΦΑ του νέου Προγράμματος Σπουδών ΦΑ. Συμμετείχαν 152 συνολικά εκπαιδευτικοί. Για τη συλλογή των δεδομένων επιλέχθηκε η πολυ-μεθοδική προσέγγιση με τη χρήση ερωτηματολογίου και ημι-δομημένης συνέντευξης. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, στο σύνολό τους, οι εκπαιδευτικοί ΦΑ που εφάρμοσαν πιλοτικά το νέο ΠΣ ΦΑ εκδήλωσαν στατιστικά σημαντικά υψηλότερες άμεσες ανησυχίες σε σύγκριση με τους/τις εκπαιδευτικούς που ακολουθούσαν το ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ Ως προς το φύλο, διαπιστώθηκε ότι οι γυναίκες εκπαιδευτικοί ΦΑ που εφάρμοσαν το νέο ΠΣ παρουσίασαν στατιστικά σημαντικά υψηλότερα επίπεδα μόνο στις άμεσες ανησυχίες σε σύγκριση με τους άνδρες αλλά και τις γυναίκες εκπαιδευτικούς ΦΑ που ακολουθούσαν το ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ ΦΑ. Δε διαπιστώθηκαν στατιστικά σημαντικές διαφορές μεταξύ των εκπαιδευτικών με διαφορετικά έτη υπηρεσίας στις άμεσες και τις έμμεσες ανησυχίες. Η ανάλυση των συνεντεύξεων έδειξε ότι οι ανησυχίες των εκπαιδευτικών ΦΑ που ενεπλάκησαν με την καινοτομία κυρίως αφορούσαν σε ζητήματα ενημέρωσης-επιμόρφωσης, προσωπικής εμπλοκής και διαχείρισης της καινοτομίας και όχι τόσο ζητήματα που συνδέονταν με την επίδραση του νέου ΠΣ ΦΑ στους/στις μαθητές/τριες, την ανάπτυξη συνεργασιών και την αναπροσαρμογή κάποιων χαρακτηριστικών του νέου ΠΣ. Επομένως, χρειάζεται χρόνος και συντονισμένη προσπάθεια από όλους όσους εμπλέκονται στη συγκεκριμένη καινοτομία ώστε να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη συνέχειά της. Προτείνεται η περαιτέρω διερεύνηση των ΔΑ σε σχέση με τις εκπαιδευτικές καινοτομίες στη ΦΑ με πιο στοχευμένα ερευνητικά εργαλεία και σε μεγαλύτερο μέγεθος ερευνητικού δείγματος.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΠρόγραμμα σπουδώνel
dc.subjectΕκπαιδευτική αλλαγήel
dc.subjectΕπαγγελματική ανάπτυξηel
dc.subjectΕπιμορφωτικές ανάγκεςel
dc.titleΕπηρεάζουν οι εκπαιδευτικές καινοτομίες στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής τις διδακτικές ανησυχίες των εκπαιδευτικών της;el
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΔιγγελίδης, Νικόλαοςel
dc.contributor.committeeMemberΚουρτέσης, Θωμάςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International