Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΧρόνη, Στυλιανήel
dc.creatorΤαμπάκη, Δέσποινα-Στυλιανήel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:46:15Z
dc.date.available2015-01-05T21:46:15Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.other4357
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1975en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2217
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνηθούν (α) οι λόγοι διοργάνωσης των προγραμμάτων υπαίθριων δραστηριοτήτων στο χώρο της α'βάθμιας και β'βάθμιας εκπαίδευσης, (β) το πως αντιλαμβάνονται οι καθηγητές-υπεύθυνοι των σχολείων τα οφέλη που προκύπτουν από τη συμμετοχή των μαθητών-τριών στα προγράμματα και (γ) εάν και πως αντιλαμβάνονται τα οφέλη οι ίδιοι οι εμπλεκόμενοι μαθητές-τριες μετά τη συμμετοχή τους. Η μεθοδολογική προσέγγιση του θέματος έγινε μέσω της περιπτωσιολογικής μελέτης (case study). Στην έρευνα συμμετείχαν τρεις (3) καθηγητές- υπεύθυνοι ιδιωτικών σχολείων της χώρας, οι οποίοι συμμετείχαν σε ημι-δομημένες συνεντεύξεις. Ακολούθησε η συλλογή πληροφοριών από 15 μαθητές-τριες από καθένα από τα τρία σχολεία με τη χρήση σύντομων γραπτών ερωτηματολογίων με ανοικτές ερωτήσεις. Από την ανάλυση του περιεχομένου, την κωδικοποίηση και την ταξινόμηση των θεμάτων που εντοπίστηκαν στις συνεντεύξεις και στις γραπτές απαντήσεις των μαθητών-τριών δημιουργήθηκαν κατηγορίες όπου διαφαίνονται οι λόγοι διοργάνωσης των υπαίθριων δραστηριοτήτων από τα σχολεία, τα επιθυμητά και τα αντιλαμβανόμενα οφέλη που αποκομίζουν τα παιδιά. Η υλοποίηση προγραμμάτων υπαίθριων δραστηριοτήτων στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης πραγματοποιείται για λόγους ουσίας, όπως είναι η πολύπλευρη ανάπτυξη των παιδιών, η εκμάθηση δεξιοτήτων και δεν αποτελεί απλά μια τάση της εποχής. Τα επιθυμητά οφέλη που υποστήριξαν οι υπεύθυνοι ότι αποκομίζουν οι μαθητές-τριες μέσα από τη συμμετοχή τους στα προγράμματα συμφωνούν σε μεγάλο βαθμό με τα αντιλαμβανόμενα οφέλη από τα παιδιάel
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝel
dc.titleΔιερεύνηση λόγων διοργάνωσης, επιθυμητά και αντιλαμβανόμενα οφέλη σε προγράμματα υπαίθριων δραστηριοτήτων στην εκπαίδευσηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΘεοδωράκης, Γιάννηςel
dc.contributor.committeeMemberΚουθούρης, Χαρίλαοςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International