Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΤζιαμούρτας, Αθανάσιοςel
dc.creatorΑντωνίου, Δημήτριοςel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:46:05Z
dc.date.available2015-01-05T21:46:05Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.other6540
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1887en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2203
dc.description.abstractΣκοπός: Να διερευνηθούν τυχόν διαφορές μεταξύ της μαθησιακής επίδοσης και αθλητικής απόδοσης σε μαθητές που φοιτούν σε Τμήματα Αθλητικής Διευκόλυνσης (Τ.Α.Δ.) και σε κλασσικό σχολείο. Μέθοδος: Αξιολογήθκαν 237 μαθητές, 116 μαθητές που φοιτούσαν σε συμβατικά - κλασσικά σχολεία και 121 μαθητές που φοιτούσαν σε Τ.Α.Δ. Τα σχολεία βρισκόταν στην Ανατολική Στερεά Ελλάδα (Χαλκίδα, Λειβαδιά, Άμφισσα, Λαμία και Καρπενήσι). Με την μέθοδο της τυχαίας επιλογής επιλέχθηκαν 20 περίπου μαθητές ανά έτος από το 1995 μέχρι το 2005 (10 μαθητές από Τ.Α.Δ. και 10 μαθητές από κλασικό γυμνάσιο). Οι μαθητές κλασικού γυμνασίου δεν ασχολούνταν συστηματικά με αγωνιστικού τύπου δραστηριότητες εκτός σχολείου. Έγινε η εξαγωγή της βαθμολογίας των μαθητών ανά τρίμηνο και η τελική βαθμολογία του έτους. Αυτή η διαδικασία επαναλήφθηκε και για τα τρία έτη του γυμνασίου. Οι μεταβλητές που αξιολογήθηκαν ήταν, η διαφορά στη μαθησιακή επίδοση μαθητών που φοιτούν σε Τ.Α.Δ. σε σχέση με μαθητές του κλασσικού γυμνασίου και η διαφορά στη μαθησιακή και αθλητική επίδοση των μαθητών που φοιτούν σε Τ.Α.Δ. στα τρία χρόνια που βρίσκονται στο Τ.Α.Δ. Αποτελέσματα: Βρέθηκε πως η μαθησιακή επίδοση των μαθητών που εισέρχονται και που φοιτούν σε Τ.Α.Δ ήταν χαμηλότερη συγκριτικά με την επίδοση μαθητών που εισέρχονται και που φοιτούν στο κλασσικό σχολείο και στις τρεις τάξεις γυμνασίου. Επίσης, παρατηρήθηκε σημαντική μείωση της μαθητικής επίδοσης στην Γ' τάξη γυμνασίου συγκριτικά με την Α' τάξη και στα δύο φύλλα και στα δύο σχολεία, εκτός από το αγόρια που φοιτούσαν σε Τ.Α.Δ. Σε όλες τις τάξεις (A', Β' και Γ' τάξη Γυμνασίου) παρατηρήθηκε αύξηση της μαθητικής επίδοσης από τρίμηνο σε τρίμηνο τόσο στο Τ.Α.Δ. όσο και στο κλασσικό σχολείο. Τέλος, δεν παρατηρήθηκε καμία διαφορά στη μαθητική επίδοση μεταξύ των αγοριών και κοριτσιών και στα δύο σχολεία. Οι μαθητές του Τ.Α.Δ. κατάφεραν να πετύχουν περισσότερες επιτυχίες σε περιφερειακό και πανελλήνιο επίπεδο. Συμπέρασμα: Η μαθησιακή επίδοση μαθητών που φοιτούν σε Τ.Α.Δ. είναι σημαντικά μικρότερη συγκριτικά με εκείνη των μαθητών που φοιτούν σε κλασσικό σχολείο. Οι μαθητές που φοιτούν σε Τ.Α.Δ. ξεκινούν με χαμηλότερη βαθμολογία στην Α' τάξη σε σχέση με τους μαθητές του κλασσικού σχολείου, μειώνεται η βαθμολογία τους με το πέρασμα των ετών αλλά η μείωση αυτή δεν είναι στατιστικά σημαντική σε σχέση με τη μείωση που παρατηρείται στους μαθητές του κλασσικού σχολείου. Συνοπτικά τα αποτελέσματα πιθανό να έχουν σημαντική εφαρμογή στο σχεδιασμό πιο αποτελεσματικών δομών προγραμμάτων του Τ.Α.Δ.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗel
dc.titleΗ σχέση μεταξύ της μαθησιακής επίδοσης και αθλητικής απόδοσης σε μαθητές που φοιτούν σε Τμήματα Αθλητικής Διευκόλυνσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International