Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΠολλάτου, Ελιζάναel
dc.creatorΤσαπατόρη, Ελένηel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:46:00Z
dc.date.available2015-01-05T21:46:00Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.other9134
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1843en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2175
dc.description.abstractΗ μουσική και η κίνηση είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με τα μαθηματικά. Έρευνες το πιστοποιούνε από τους αρχαίους χρόνους μέχρι και σήμερα. Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διαπιστωθεί κατά πόσο η μουσικοκινητική αγωγή μπορεί να επηρεάσει θετικά την μαθηματική ικανότητα μαθητών-τριών της Α' δημοτικού. Δημιουργήθηκε ένα παρεμβατικό μουσικινητικό πρόγραμμα 12 μαθημάτων βασισμένο στην ύλη των μαθηματικών της Α' δημοτικού που διδάσκεται στο ελληνικό σχολείο σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα του ΥΓΊΕΠΘ. Στο πείραμα πήραν μέρος 110 παιδιά (55 πειραματική ομάδα και 55 ελέγχου), τα οποία αξιολογήθηκαν όλα σε συγκεκριμένο τεστ μαθηματικών. Στο τεστ αξιολόγησης τα παιδιά της πειραματικής σκόραραν σημαντικά υψηλότερα από τα παιδιά της ομάδας ελέγχου (Fi,ioe=l 1,75, /Κθ.01). Ο παράγοντας «φύλο» δεν είχε διαφορά, ούτε ο παράγοντας «χρόνος περάτωσης του τεστ». Η στατιστική ανάλυση που χρησιμοποιήθηκε ήταν two-way ANOVA. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το μάθημα της μουσικοκινητικής επέδρασε θετικά στη μαθηματική απόδοση των μαθητών και ως εκ τούτου, το συγκεκριμένο πεδίο χρήζει περαιτέρω μελέτης και σε άλλα γνωστικά αντικείμενα.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΟΥΣΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΗel
dc.subject.otherΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑel
dc.titleΗ επίδραση ενός παρεμβατικού προγράμματος μουσικοκινητικής αγωγής στη μαθηματική ικανότητα των μαθητών-τριών της Α' δημοτικούel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International