Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚώστα, Γεώργιοςel
dc.creatorΞουργιάς, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:45:32Z
dc.date.available2015-01-05T21:45:32Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.other5376
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1582en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2187
dc.description.abstractΣκοπός της εργασίας ήταν να διερευνήσει τις προθέσεις συμπεριφοράς των πελατών, εφαρμόζοντας την τροποποιημένη μορφή του ερωτηματολογίου των Zeithaml, Berry και Parasuraman (1996) στην αγορά των ιδιωτικών τένις κλαμπ. Επίσης στόχος ήταν να εξακριβώσει την τυχόν επίδραση δημογραφικών χαρακτηριστικών στην τελική διαμόρφωσή τους. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 205 ασκούμενα μέλη από έξι ιδιωτικά τένις κλαμπ των Νότιων προαστίων της Αττικής, στο σύνολό τους 60 γυναίκες και 145 άνδρες, ηλικίας, στο μεγαλύτερο ποσοστό τους (42,9%) από 36 έως 49 ετών. Διέθεταν υψηλό μορφωτικό επίπεδο (μεταπτυχιακές σπουδές σε ποσοστό 37,1%) ενώ οι περισσότεροι (48,8%) διέθεταν υψηλό καθαρό μηνιαίο εισόδημα που ξεπερνούσε τα 3000€. Η επεξεργασία των δεδομένων έγινε με την χρησιμοποίηση του στατιστικού πακέτου SPSS 10.0 for Windows, ενώ οι αναλύσεις που έγιναν ήταν η Independent- Samples Τ Test και One Way ANOVA. Τα αποτελέσματα υποστηρίζουν ότι τα μέλη εμφανίζονται: α) πολύ πρόθυμα ως προς την ανάπτυξη θετικής επικοινωνίας με άλλους καταναλωτές, ενώ οι παράγοντες εισόδημα και ύπαρξη παιδιού επηρεάζουν τις τελικές προθέσεις τους, β) μέτρια διατεθειμένα για μελλοντική διατήρηση της συνδρομής τους στο club, με τους παράγοντες (φύλο, ηλικία, οικογενειακή κατάσταση, εισόδημα και χρόνος μετακίνησης) να επιδρούν, γ) πιθανά να παραμείνουν μέλη στην περίπτωση αύξησης της τιμής, με διαφοροποιούς παράγοντες την ηλικία, την οικογενειακή κατάσταση και το εισόδημα και δ) πιθανά διακείμενα να κάνουν παράπονα.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗel
dc.subject.otherΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑel
dc.titleΗ διερεύνηση των προθέσεων συμπεριφοράς των πελατών σε τένις κλαμπ και η επίδραση των δημογραφικών παραγόντων στην τελική διαμόρφωσή τουςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International