Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΜιχαλοπούλου, Μαρίαel
dc.creatorΣούλιου, Αργυρώel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:45:31Z
dc.date.available2015-01-05T21:45:31Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.other5357
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1573en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2593
dc.description.abstractΣκοπός της εργασίας ήταν η καταγραφή των παραγόντων που σχετίζονται με τη συμμετοχή - ανταπόκριση των φοιτητών-τριών στις δραστηριότητες που διοργανώνουν τα αθλητικά τμήματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στη χώρα μας. Στην έρευνα συμμετείχαν 575 φοιτητές-τριες από τρία ΑΕΙ της Αθήνας. Οι συμμετέχοντες στην έρευνα φοιτητές-τριες, συμπλήρωσαν ένα ερωτηματολόγιο που αποτύπωνε τη συμμετοχή τους στις αθλητικές δραστηριότητες του πανεπιστημίου τους και το Διεθνές Ερωτηματολόγιο Φυσικής Δραστηριότητας (IPAQ, Craig, 2003). Η στατιστική επεξεργασία των δεδομένων περιλάμβανε ανάλυση συχνοτήτων, μέσων όρων και ανάλυση χ2. Επίσης πραγματοποιήθηκε παραγοντική ανάλυση για τον προσδιορισμό των κοινών συνιστωσών - παραγόντων που οδηγούν στη συμμετοχή των φοιτητών στις αθλητικές δραστηριότητες καθώς και αυτών που τους αποτρέπουν. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το κυρτότερο αίτιο συμμετοχής ήταν η αναψυχή-ψυχαγωγία, ενώ το βασικότερο εμπόδιο για τη συμμετοχή ήταν ο φόρτος υποχρεώσεων-έλλειψη χρόνου. Οι φοιτήτριες συμμετέχουν κυρίως για «αισθητικούς» και «ψυχοκοινωνικούς» λόγους, ενώ η «οργάνωση και λειτουργία» του προγράμματος και ο «χρονικός περιορισμός» αποτελούν εμπόδια για τη συμμετοχή κυρίως για τις φοιτήτριες. Οι φοιτητές συμμετείχαν συχνότερα στις αθλητικές δραστηριότητες των ΑΕΙ τους σε σύγκριση με τις φοιτήτριες. Οι φοιτητές-τριες με «επαρκή φυσική δραστηριότητα» συμμετείχαν συχνότερα στις αθλητικές δραστηριότητες των ΑΕΙ τους σε σύγκριση με τους φοιτητές-τριες με «έντονη ή ανεπαρκή φυσική δραστηριότητα». Τα αθλητικά τμήματα θα πρέπει να προσαρμόζουν τις υπηρεσίες τους ώστε να ανταποκρίνονται στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και στις ανάγκες-απαιτήσεις των φοιτητών και ιδιαίτερα των ομάδων εκείνων με την μικρότερη παρατηρούμενη συμμετοχή. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα την προώθηση της υγείας του γενικότερου φοιτητικού πληθυσμού.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣel
dc.subject.otherΑΣΚΗΣΗel
dc.subject.otherΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝel
dc.titleΑίτια - εμπόδια συμμετοχής και ανταπόκριση των φοιτητών στις δραστηριότητες των αθλητικών τμημάτων της τριτοβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International