Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣολομωνίδου, Χριστίναel
dc.contributor.advisorΣταυρίδου, Ελένηel
dc.creatorΔαρόπουλος, Απόστολοςel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:23:54Z
dc.date.available2015-07-24T12:23:54Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.other5828
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14457en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5897
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή έχει σκοπό να συνεισφέρει στις πολλές προσπάθειες που γίνονται τελευταία στη χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε) στην εκπαίδευση. Αν και η παρουσία τους στη σχολική τάξη, στον ελλαδικό χώρο, δεν έχει και πολλά χρόνια, αρκετοί/ές είναι αυτοί/ές που συμφωνούν για τη θετική συνεισφορά τους αλλά κυρίως για το ελπιδοφόρο και πολλά υποσχόμενο μέλλον. Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της διδακτικής παρέμβασης, ηφαίστεια-σεισμοί και προστασία από τους σεισμούς στην πέμπτη και έκτη τάξη του δημοτικού σχολείου - στηρίχθηκε στη διαθεματική και διεπιστημονική προσέγγιση. Οι διδακτικοί στόχοι είναι σύμφωνοι με αυτούς που προτάσσονται στο Δ.Ε.Π.Σ.Σ και Α.Π.Σ (ΥΠ.Ε.Π.Θ.& Π.Ι., 2002). Προηγήθηκε η ανίχνευση των αρχικών ιδεών των μαθητών/ριών και με βάση αυτές σχεδιάσθηκε και υλοποιήθηκε η διδακτική παρέμβαση. Η ποιοτική ανάλυση των απαντήσεων των μαθητών/ριών στο pre-test και το post-test, η αξιολόγηση της διδασκαλίας της πειραματικής ομάδας και της ομάδας ελέγχου, καθώς επίσης και η στατιστική ανάλυση που έδειξε θετική συσχέτιση μεταξύ των συνεργατικών δεξιοτήτων των παιδιών και της επίδοσής τους δείχνουν το θετικό του εγχειρήματος. Οι παράγοντες που φαίνεται ότι συνέβαλλαν στην υλοποίηση των στόχων μας ήταν κυρίως το ομαδοσυνεργατικό εποικοδομητικό μοντέλο, στο οποίο στηρίχθηκε η διδακτική παρέμβαση, με την ταυτόχρονη υποστήριξή του από τη χρήση των Τ.Π.Ε. Θεωρούμε ότι η συνύπαρξη και συνέργια των προαναφερθέντων παραγόντων μπορούν να προσφέρουν σημαντική βοήθεια τόσο στην οικοδόμηση της γνώσης, όσο και στην αξιοποίηση των πληροφοριών, που με ταχύτατους ρυθμούς μάς κατακλύζουν.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.subject.otherΗΦΑΙΣΤΕΙΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.subject.otherΣΕΙΣΜΟΙ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.titleΗφαίστεια - Σεισμοί και μέτρα προστασίας - Αξιολόγηση διδακτικού υλικούel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International