Η κούκλα ως βοηθός της νηπιαγωγού σε σχέση με την προσέλκυση της προσοχής των παιδιών και τη συμμετοχή τους σε δραστηριότητες ανάγνωσης παραμυθιού

Voir/ Ouvrir
Auteur
Παπανικολάτου, Αρετή Μ.Supervisor name
Μαγουλιώτης, Απόστολος Ν.
Date
2012Language
el
Sujet
Access
free
Résumé
Σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας είναι να μελετηθεί η χρήση της κούκλας ως διδακτικό
εργαλείο σε σχέση με την προσέλευση των νηπίων στο κάλεσμά της και τη συμμετοχή τους σε
δραστηριότητες ανάγνωσης παραμυθιού. Η έρευνα χωρίστηκε σε τέσσερεις αλληλένδετες και
συνεχόμενες φάσεις, οι οποίες χρησιμοποίησαν διαφορετικά εργαλεία συλλογής δεδομένων. Τα
αποτελέσματα των φάσεων έδειξαν ότι η κούκλα ως εικαστικό και αισθητικό αποτέλεσμα
πέτυχε το σκοπό της ελκυστικότητας. Επίσης, η χρήση της στην τάξη έφερε θετικά
αποτελέσματα ως προς τις δύο υπό μελέτη μεταβλητές. Τα ευρήματα αυτά υποδεικνύουν ότι η
χρήση της κούκλας ως διδακτικό εργαλείο στα χέρια των εκπαιδευτικών κάνει τα παιδιά να
ακούν και να προσέχουν την κούκλα, καθώς αυτή τους ταβά την προσοχή και το ενδιαφέρον
τους.
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.