Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚάββουρα, Θεοδώραel
dc.contributor.advisorΠαπαδοπούλου, Μαρίαel
dc.creatorΜανούσου, Χαριτωμένηel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:23:33Z
dc.date.available2015-07-24T12:23:33Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.other6798
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14205en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6029
dc.descriptionΠαρατηρήσεις έκδοσης: παρόραμα στη σελιδαρίθμηση.el
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία παρουσιάζονται τα μαθησιακά αποτελέσματα διδακτικής παρέμβασης με πραγματοποίηση δραστηριοτήτων που στηρίζονται στη χρήση πηγών, γραπτών και κυρίως έργων τέχνης, στα πλαίσια ενός συνεργατικού και εποικοδομητικού περιβάλλοντος μάθησης. Η χρήση ενός αρχικού διερευνητικού ερωτηματολογίου ανέδειξε τις αρχικές ιδέες των μαθητών/τριών για το ιστορικό γεγονός και αποτέλεσε τη βάση του σχεδιασμού της διδακτικής παρέμβασης. Το περιβάλλον της διδακτικής παρέμβασης βασίζεται κυρίως σε δραστηριότητες επεξεργασίας έργων τέχνης, σχετικών με το ιστορικό γεγονός, αλλά και σε άλλες γραπτές πηγές. Από την ανάλυση των αποτελεσμάτων διαπιστώθηκε ότι η διδασκαλία είχε ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα στην κατανόηση και ερμηνεία του ιστορικού γεγονότος από τους/τις μαθητές/τριες. Παράλληλα διερευνήθηκαν με τη χρήση ερωτηματολογίου και παρουσιάζονται οι απόψεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη χρήση της οπτικής πληροφορίας (έργων τέχνης) και το ρόλο της στην πρόσληψη της ιστορικής γνώσης. Διαπιστώθηκαν αρκετές ελλείψεις τόσο στην αξιοποίηση αλλά και στην αναγνώριση της διδακτικής προσφοράς των έργων τέχνης στη διδασκαλία της ιστορίας από μεγάλη μερίδα των εκπαιδευτικών του δείγματος και επιπλέον έγινε φανερή η ανάγκη ενημέρωσης - επιμόρφωσης για νέες μεθόδους στη διδακτική της ιστορίας.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΙΣΤΟΡΙΑ, ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣel
dc.subject.otherΙΣΤΟΡΙΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.subject.otherΤΕΧΝΗ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΟ ρόλος της οπτικής πληροφορίας στην πρόσληψη ιστορικής γνώσης : διερεύνηση σε μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International