dc.contributor.advisor | Φώτης, Γεώργιος Ν. | el |
dc.creator | Τσιώνης, Δημήτρης | el |
dc.date.accessioned | 2015-07-24T12:21:35Z | |
dc.date.available | 2015-07-24T12:21:35Z | |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.other | 3776 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/13554 | en |
dc.description | Παρατηρήσεις έκδοσης: παρουσιάζεται μερική απώλεια περιεχομένου λόγου βιβλιοδεσίας. | el |
dc.description.abstract | Το περπάτημα είναι ο πιο προσιτός τρόπος μεταφοράς. Ο πεζός είναι ένα
δυναμικό στοιχείο του χώρου. Η κίνηση του επηρεάζεται από τον αστικό και χωρικό
προγραμματισμό. Το περπάτημα πρέπει να προωθείται ως μέσο για τον πολεοδομικό
και κυκλοφοριακό σχεδίασμά, την βιωσιμότητα της πόλης και τις ενεργές κοινωνίες.
Ο σχεδιασμός δικτύων κίνησης πεζών μέσα από τις μεικτές και συμπαγείς χρήσεις
γης, την διαχείριση του χώρου και την αρχιτεκτονική του δομημένου περιβάλλοντος
πρέπει να είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι για την βελτίωση των δημοσίων χώρων.
Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η αξιολόγηση του δικτύου κίνησης πεζών στην πόλη
του Βόλου. | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΙ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΒΟΛΟΣ | el |
dc.subject.other | ΧΩΡΟΤΑΞΙΑ, ΑΣΤΙΚΗ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΒΟΛΟΣ | el |
dc.title | Αξιολόγηση δικτύου πεζών : το παράδειγμα του Π. Σ Βόλου | el |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |