Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαπαδοπούλου, Μαρίαel
dc.creatorΤσιούπη, Σουλτάναel
dc.date.accessioned2015-07-08T09:56:44Z
dc.date.available2015-07-08T09:56:44Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.other2045
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/10306en
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗel
dc.subject.otherΑΝΑΓΝΩΣΗ (ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ)el
dc.titleΣτρατηγικές ανάγνωσης των παιδιών προσχολικής ηλικίαςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΚακανά, Δόμνα-Μίκαel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International