Mostrar el registro sencillo del ítem
Κοινωνικοί παράγοντες που επηρεάζουν τις άτυπες μορφές αξιολόγησης στο νηπιαγωγείο
dc.contributor.advisor | Λάμνιας, Κώστας | el |
dc.contributor.advisor | Καμαριανός, Ιωάννης Χ. | el |
dc.creator | Καρυάτη, Αθηνά | el |
dc.date.accessioned | 2015-07-08T09:56:42Z | |
dc.date.available | 2015-07-08T09:56:42Z | |
dc.date.issued | 2003 | |
dc.identifier.other | 2421 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/10300 | en |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ | el |
dc.subject.other | ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ | el |
dc.title | Κοινωνικοί παράγοντες που επηρεάζουν τις άτυπες μορφές αξιολόγησης στο νηπιαγωγείο | el |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |