Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣακκής, Δημήτριος Α.el
dc.creatorΧειμωνίδου, Διαμαντούλαel
dc.date.accessioned2015-07-06T09:01:03Z
dc.date.available2015-07-06T09:01:03Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.other3959
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/10108en
dc.descriptionΠαρατηρήσεις έκδοσης: παρόραμα στη σελιδαρίθμηση & κακέκτυπες σελίδες.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΙΣΤΟΡΙΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.subject.otherΜΟΥΣΕΙΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.titleΟ ιστορικός χώρος της Βεργίνας και η αξιοποίησή του στο πλαίσιο της διδασκαλιας της ιστορίας σε παιδιά προσχολικής ηλικίαςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International