Πλοήγηση ανά Θέμα "ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ"
Αποτελέσματα 1-15 από 15
-
Ανησυχίες καθηγητών φυσικής αγωγής
(2003)Σκοπός της εργασίας ήταν να προσαρμόσει το ερωτηματολόγιο ανησυχιών Teacher s Concerns Questionnaire - Physical Education (TCQ - PE; McBride, 1993) στα ελληνικά δεδομένα και να καταγράψει τις ανησυχίες φοιτητών και καθηγητών ... -
Αντιλήψεις εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής, για την άτυπη μάθηση ως μέρος της δια βίου μάθησης
(2010)Στόχος της εργασίας ήταν η μελέτη των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής (ΦΑ) για την άτυπη μάθηση, που είναι η μάθηση που διεξάγεται εκτός φορέων όπως το πανεπιστήμιο και οι δομές του Υπουργείου Παιδείας, με ... -
Αξιολόγηση της επιμόρφωσης καθηγητών - τριών Φυσικής Αγωγής του προγράμματος "Καλλιπάτειρα"
(2009)Ο σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η αξιολόγηση της επιμόρφωσης καθηγητών Φυσικής Αγωγής (ΚΦΑ) που υλοποίησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Καλλιπάτειρα. Ειδικότερα, οι σκοποί αυτής της εργασίας αφορούσαν στην αξιολόγηση: α) ... -
Αξιολόγηση της εργασιακής απασχόλησης των αποφοίτων του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
(2004)Σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας είναι η αξιολόγηση της επαγγελματικής απασχόλησης των αποφοίτων του Τ.Ε.Φ.Α.Α. του πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Συνολικά ερωτήθηκαν 58 άτομα εκ των οποίων οι 8 δεν είχαν πάρει πτυχίο. Εισήχθησαν ... -
Απόψεις μελλοντικών καθηγητών φυσικής αγωγής σχετικά με την ενσωμάτωση μαθητών με αναπηρίες
(2006)Σκοπός της έρευνας ήταν η εξέταση των απόψεων των μελλοντικών καθηγητών φυσικής αγωγής σχετικά με την ενσωμάτωση μαθητών με αναπηρίες σε τυπική τάξη. Στην έρευνα συμμετείχαν 187 φοιτητές και φοιτήτριες του Τ.Ε.Φ.Α.Α. ... -
Απόψεις των καθηγητών φυσικής αγωγής για την ενσωματωση μαθητών με αναπηρίες σε κανονική τάξη
(2004)Σκοπός της έρευνας αυτής ήταν η εξέταση των απόψεων των καθηγητών φυσικής αγωγής σχετικά με την ενσωμάτωση μαθητών με αναπηρίες σε κανονική τάξη και η σύγκριση των αποτελεσμάτων της έρευνας με τα αποτελέσματα άλλων ... -
Διερεύνηση απόψεων καθηγητών φυσικής αγωγής για την εφαρμογή του προγράμματος καλλιπάτειρα στο δημοτικό σχολείο
(2008)Η σύγχρονη εποχή χαρακτηρίζεται από την παγκοσμιοποίηση, η οποία οδηγεί τις κοινωνίες σε καθεστώς αντιφάσεων. Δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά, και στον ελλαδικό χώρο όπου συχνά παρατηρούνται φαινόμενα ρατσισμού, ... -
Διερεύνηση της λεκτικής συμπεριφοράς του καθηγητή φυσικής αγωγής στο μάθημα
(2006)Σκοπός αυτής της έρευνας ήταν να διερευνήσει τις σχέσεις και την επικοινωνία ανάμεσα στον καθηγητή Φυσικής Αγωγής και τον μαθητή- αθλητή κατά τη διάρκεια του μαθήματος της γυμναστικής αξιολογώντας τα επίπεδα της συμπεριφοράς ... -
Κριτήρια, δείκτες και επίπεδα αξιολόγησης του εκπαιδευτικού της φυσικής αγωγής
(2006)Η έρευνα για την αποτελεσματική διδασκαλία τα τελευταία χρόνια γίνεται για να συνδράμει σε μια υψηλής ποιότητας εκπαίδευση των καθηγητών φυσικής αγωγής η οποία κρίνεται απαραίτητη για τη βελτίωση της διδασκαλίας στη ... -
Ο ρόλος των καθηγητών φυσικής αγωγής στη διαμόρφωση θετικών ή αρνητικών σκέψεων των μαθητών
(2005)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση της επιρροής των αναφορών (δηλώσεων, σχολίων) των καθηγητών Φυσικής Αγωγής στη διαμόρφωση θετικών ή αρνητικών σκέψεων των μαθητών. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 281 μαθητές ... -
Παρατήρηση και αξιολόγηση της διδακτικής απόδοσης καθηγητών φυσικής αγωγής
(2005)Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να εξετάσει τη διδακτική απόδοση καθηγητών φυσικής αγωγής Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης. Στην έρευνα συμμετείχαν είκοσι (Ν=20) καθηγητές φυσικής αγωγής, Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης, ... -
Σχέσεις μεταξύ αντιλαμβανόμενου ηγετικού στιλ διδασκαλίας καθηγητή φυσικής αγωγής και προσανατολισμού στο παιχνίδι μαθητών δημοτικού.
(2013)Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να εξετάσει διαφορές μεταξύ αγοριών- κοριτσιών ως προς το ηγετικό στιλ διδασκαλίας του καθηγητή φυσικής αγωγής και τις προτιμήσεις των παιδιών στο παιχνίδι τους. Οι συμμετέχοντες ήταν 250 ... -
Σχέση εσωτερικής παρακίνησης μαθητών και ηγετικού στυλ καθηγητών στο μάθημα της φυσικής αγωγής
(2014)Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να εξετάσει τις αντιλήψεις των μαθητών όσον αφορά το στυλ διδασκαλίας των καθηγητών τους και τη σχέση του με την εσωτερική παρακίνηση των μαθητών στο μάθημα φυσικής αγωγής. Εκατόν σαράντα ...