Parcourir par auteur "Χασάνδρα, Μαρία Β."
Voici les éléments 1-8 de 8
-
Teaching personal and social responsibility through physical education in elementary school
Κουτελίδας, Αχίλλειος A. (2022) -
Οι προσανατολισμοί στόχων επίτευξης ως παράγοντας πρόβλεψης συμπεριφορών τίμιου παιχνιδιού στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής
Σαμαρά, Ευδοξία (2008)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να εξετάσει αν οι τέσσερις προσανατολισμοί στόχων επίτευξης, σύμφωνα με το πολυδιάστατο ιεραρχικό μοντέλο του Παπαϊωάννου (1999), προβλέπουν τις θετικές και αρνητικές αθλητικές συμπεριφορές ... -
Προγράμματα ηθικής και κοινωνικής ανάπτυξης μέσω της φυσικής αγωγής
Χασάνδρα, Μαρία Β. (2004)Η φυσική αγωγή, σε σχέση με τα άλλα μαθήματα του σχολείου, αποτελεί την πιο πρόσφορη περιοχή για την ηθική ανάπτυξη και τη διαμόρφωση του χαρακτήρα του παιδιού. Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν η δημιουργία και η αξιολόγηση ... -
Σύγκριση παραμέτρων φυσικής δραστηριότητας μεταξύ μαθητών γυμνασίου που συμμετέχουν και που δεν συμμετέχουν σε εξωσχολικές αθλητικές δραστηριότητες
Κούβελας, Βασίλειος (2009)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να όιερευνήσει παραμέτρους της φυσικής δραστηριότητας σε μαθητές γυμνασίου που γυμνάζονται και δεν γυμνάζονται εξωσχολικά. Στη μελέτη συμμετείχαν 37 μαθητές και μαθήτριες της Β' γυμνασίου ... -
Τίμιο παιχνίδι, προσανατολισμός στόχων επίτευξης και αντιλαμβανόμενο κλίμα παρακίνησης, μαθητών γυμνασίου στο μάθημα της φυσικής αγωγής
Τσιόπας, Ιωάννης (2008)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να εξετάσει τις συμπεριφορές του τίμιου παιχνιδιού στο χώρο της φυσικής αγωγής, σε σχέση με τον προσανατολισμό των στόχων επίτευξης των μαθητών και το κλίμα παρακίνησης που δίνει ...