Πλοήγηση ανά Θέμα "ΧΩΡΟΙ ΑΘΛΗΣΗΣ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ"
Αποτελέσματα 1-19 από 19
-
Αξιολόγηση της αντιλαμβανόμενης και της παρεχόμενης ποιότητας υπηρεσιών των πελατών στα δημοτικά γυμανστήρια του δήμου Αθηναίων
(2010)Με την παρούσα εργασία έγινε προσπάθεια να μελετηθεί ο χώρος των δημοτικών γυμναστήριων του Δήμου Αθηναίων διερευνώντας ζητήματα ποιότητας τα οποία θα μπορούσαν να εξυπηρετήσουν στη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών από ... -
Αξιολόγηση της ποιότητας υπηρεσιών των υπαίθριων δραστηριοτήτων που διοργανώνουν δήμοι του νομού Θεσσαλονίκης
(2009)Οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α), προσφέρουν ποικίλα προγράμματα άθλησης τα οποία προσπαθούν να καλύψουν όλες τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των πολιτών και έτσι να συμβάλουν στην αύξηση της αθλητικής συμμετοχής. ... -
Αξιολόγηση των παραγόντων ποιότητας των υπηρεσιών άσκησης, αξίας, ικανοποίησης και προθέσεων συμπεριφοράς ως προς τη συχνότητας συμμετοχή
(2010)Σκοπός της έρευνας ήταν η διερεύνηση της αλληλεπίδρασης της ικανοποίησης, της αναλαμβανόμενης αξίας, των προθέσεων συμπεριφοράς από διαστάσεις της ποιότητας υπηρεσιών των συμμετεχόντων σε υπηρεσίες άσκησης. Επίσης δευτερεύων ... -
Διερεύνηση της σχέσης ανάμεσα στους ανασταλτικούς παράγοντες και στην προσκόλληση στην άσκηση στα πλαίσια των δημοτικών γυμναστηρίων
(2008)Στην παρούσα εργασία διερευνήθηκε κατά πόσο είναι εφαρμόσιμη η έννοια της προσκόλλησης στα δημοτικά αθλητικά προγράμματα, η σχέση ανάμεσα στους ανασταλτικούς παράγοντες και στην προσκόλληση στην άσκηση καθώς επίσης και ... -
Διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της ποιότητας υπηρεσιών και της ικανοποίησης πελατών στη διαμόρφωση των προθέσεων των καταναλωτών για επανάληψη της συμμετοχής τους σε ιδιωτικά ελληνικά αθλητικά κέντρα
(2007)Σκοπός αυτής της εργασίας ήταν να μελετήσει τη σχέση μεταξύ της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και της ικανοποίησης των μελών ιδιωτικών γυμναστηρίων, στο σχηματισμό της πρόθεσης για επανάληψη της αθλητικής συμμετοχής. ... -
Η διερεύνηση της σχέσης ανάμεσα στην ποιότητα των υπηρεσιών και της ανεπίσημης προφορικής επικοινωνίας, πελατών προγραμμάτων υπαίθριων δραστηριοτήτων αναψυχής
(2007)Σκοπός: Να διερευνηθεί α) η διαφοροποίηση των παραγόντων της ποιότητας των υπηρεσιών (Π.Υ.) που παρέχονται, σε ένα κέντρο υπαιθρίων δραστηριοτήτων (Κ.Υ.Δ.), ανάλογα με τα διαφορετικά δημογραφικά χαρακτηριστικά των ... -
Η μελέτη της σχέσης των ψυχολογικών οφελών της ποιότητας υπηρεσιών με την ικανοποίηση των πελατών χορευτικών κέντρων
(2011)Ένα από τα κύρια θέματα για την δημιουργία ικανοποιημένων πελατών σε ένα χορευτικό σύλλογο είναι να προσφέρει υψηλό επίπεδο υπηρεσιών. Η ποιότητα είναι πολύ σημαντική για την επιτυχία και την αποδοτικότητα των υπηρεσιών. ... -
Ικανοποίηση πελατών σε ιδιωτικά γυμναστήρια της Αθήνας
(2010)Σκοπός της έρευνας ήταν αξιολόγηση της ικανοποίησης μελών σε ιδιωτικά γυμναστήρια της Αθήνας. Επιμέρους σκοπός ήταν η διερεύνηση των παραγόντων που επηρέασαν την αλληλοσυσχέτιση και διαφοροποίηση μεταξύ γυμναστηρίων ... -
Καταγραφή και αξιολόγηση της ποιότητας υπηρεσιών που παρέχουν τα ιδιωτικά γυμναστήρια στην Ηλεία
(2006)Ο Σκοπός της έρευνας ήταν η καταγραφή και αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχουν τα ιδιωτικά γυμναστήρια της Ηλείας. Για την διερεύνηση της ποιότητας υπηρεσιών χρησιμοποιήθηκε η κλίμακα ποιότητας υπηρεσιών ... -
Καταγραφή, διερεύνηση και αξιολόγηση των υπηρεσιών του αθλητικού οργανισμού του δήμου Αλεξανδρούπολης
(2010)Τις τελευταίες δεκαετίες παρατηρείται ολοένα και πιο έντονα η δραστηριοποίηση των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης στην παροχή υπηρεσιών άθλησης και αναψυχής. Η αποτελεσματικότητα και η ποιότητα των υπηρεσιών αυτών ... -
Ο ρόλος της ποιότητας υπηρεσιών στην ανάπτυξη καταναλωτικών συνειρμών για την επωνυμία ενός γυμναστηρίου
(2009)Σκοπός της παρούσης ερευνάς ήταν να μετρηθεί η ανάπτυξη καταναλωτικών συνειρμών για την επωνυμία ενός γυμναστηρίου και να εκτιμηθεί εμπειρικά ο ρόλος της ποιότητας υπηρεσιών προς αυτή την κατεύθυνση. Δείγμα της έρευνας ... -
Ποιότητα υπηρεσιών & ανάμιξη πελατών αθλητικών κέντρων
(2008)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η αξιολόγηση της ποιότητας υπηρεσιών και της ανάμιξης πελατών αθλητικών κέντρων. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 150 πελάτες αθλητικών κέντρων από την ευρύτερη περιοχή της Ελλάδας και ... -
Ποιότητα υπηρεσιών & ικανοποίηση πελατών αθλητικών κέντρων
(2008)Έρευνες των τελευταίων χρόνων στην διοίκηση των επιχειρήσεων έχουν υπογραμμίσει πως το κόστος προσέλκυσης νέων πελατών είναι εξαπλάσιο συγκριτικά με τις δαπάνες που αντιστοιχούν για την διατήρηση της υπάρχουσας πελατειακής ... -
Ποιότητα υπηρεσιών και κίνητρα συμμετοχής σε παιδικές κατασκηνώσεις ποδοσφαίρου
(2010)Σκοπός της έρευνας ήταν η δημιουργία ενός ερωτηματολογίου για την αξιολόγηση της ποιότητας υπηρεσιών σε παιδικές κατασκηνώσεις ποδοσφαίρου. Δευτερεύοντες σκοποί ήταν η διερεύνηση της σχέσης της ποιότητας υπηρεσιών με την ... -
Το επίπεδο ικανοποίησης των αθλούμενων - πελατών από τις προσφερόμενες υπηρεσίες των ιδιωτικών γυμναστηρίων
(2009)Ο εικοστός αιώνας χαρακτηρίστηκε από την έντονη νοσηρότητα και θνησιμότητα, τα οποία είναι αποτέλεσμα της αλλαγής της συμπεριφοράς εξαιτίας του τρόπου ζωής που υιοθετήσαμε (Harris and Ide, 2000). Μεγάλο ποσοστό Ευρωπαίων ...