Show simple item record

dc.contributor.advisorΛαζαρίδης, Θεμιστοκλήςel
dc.contributor.authorΤσουπάκης, Δημήτριος Ε.el
dc.creatorΤσουπάκης, Δημήτριος Ε.el
dc.date.accessioned2023-03-20T10:56:30Z
dc.date.available2023-03-20T10:56:30Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other27029
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/81669
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.38025
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rightsfreeen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΕπιχειρήσεις, Μικρομεσαίες -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.subjectΜικρομεσαίες επιχειρήσειςel
dc.titleΣτρατηγική μικρομεσαίων επιχειρήσεων έναντι αλυσίδων καταστημάτων. Η περίπτωση ενός τοπικού αρτοποιείουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑπροσδιόριστο/Unspecifiedel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International