dc.contributor.advisor | Παρασκευόπουλος, Στέφανος | el |
dc.contributor.author | Παπαγγελή, Θεοφανώ Γ. | el |
dc.creator | Παπαγγελή, Θεοφανώ Γ. | el |
dc.date.accessioned | 2023-03-16T11:18:22Z | |
dc.date.available | 2023-03-16T11:18:22Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | 26988 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/81631 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.37987 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights | free | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Περιβάλλον -- Μελέτη και διδασκαλία | el |
dc.subject.other | Αειφορία -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια) | el |
dc.subject.other | Διδασκαλία | el |
dc.subject.other | Διατριβές | el |
dc.title | Το αειφόρο δημοτικό σχολείο: διδακτικές προσεγγίσεις των εκπαιδευτικών | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Γεωπονικών Επιστημών. Τμήμα Γεωπονίας Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος. | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Απροσδιόριστο/Unspecified | el |