Mostra i principali dati dell'item

The impact of electronic word of mouth (eWOM) on consumer purchasing decisions

dc.contributor.advisorΜπάρλας, Αχιλλέαςel
dc.contributor.authorMerkulyeva, Kristina P.en
dc.creatorMerkulyeva, Kristina P.en
dc.date.accessioned2023-03-13T11:21:11Z
dc.date.available2023-03-13T11:21:11Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other26857
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/81504
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.37860
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rightsfreeen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαδίκτυο (Internet)el
dc.subject.otherΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subject.otherΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.otherΚαταναλωτική συμπεριφορά -- Έρευναel
dc.titleΗ επίδραση της ηλεκτρονικής δια στόματος επικοινωνίας (eWOM) στις αποφάσεις των καταναλωτών για αγορέςel
dc.titleThe impact of electronic word of mouth (eWOM) on consumer purchasing decisionsen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑπροσδιόριστο/Unspecifiedel


Files in questo item

Thumbnail
Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International