Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΑνδρονικίδης, Ανδρέαςel
dc.contributor.authorΒούρδα, Δήμητρα Θ.el
dc.creatorΒούρδα, Δήμητρα Θ.el
dc.date.accessioned2023-03-02T10:52:58Z
dc.date.available2023-03-02T10:52:58Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other26668
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/81320
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rightsfreeen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.titleΟ ρόλος των influencers στην αγοραστική συµπεριφορά των καταναλωτώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail
Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International