Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΛαζαρίδης, Θεμιστοκλήςel
dc.contributor.authorΓαβριήλ, Παναγιώτα Κ.el
dc.creatorΓαβριήλ, Παναγιώτα Κ.el
dc.date.accessioned2023-02-24T11:31:11Z
dc.date.available2023-02-24T11:31:11Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other26601
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/81246
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.37602
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rightsfreeen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΙκανοποίηση καταναλωτήel
dc.subjectΜελέτη περίπτωσηςel
dc.subjectΔημογραφικό προφίλel
dc.subjectCase studyen
dc.subjectConsumer satisfactionen
dc.titleΠαράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση πελατών: η περίπτωση εταιρίας παραγωγής και εμπορίας στρωμάτωνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail
Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International