Afficher la notice abrégée

Developing spatial awareness in Kindergarten through STEAM. Part A, Tools and teaching intervention. Part B, Research design and methodology

dc.contributor.advisorΚολοβρέκτης, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΓάλλου, Περσεφόνη Ν.el
dc.creatorΚαράμπαλη, Όλγα Β.el
dc.date.accessioned2023-02-20T09:59:13Z
dc.date.available2023-02-20T09:59:13Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other26550
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/81193
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.37549
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rightsfreeen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογίαel
dc.subjectΡομποτική -- Εκπαίδευσηel
dc.subjectΕκπαίδευση, Προσχολική -- Προγράμματα δραστηριοτήτων -- Ελλάδαel
dc.titleSTEAM με έμφαση στην νηπιακή ηλικία για ανάπτυξη χωρικής αντίληψης. Μέρος Α, Εργαλεία και εκπαιδευτική παρέμβαση. Μέρος Β, Σχεδιασμός και μεθοδολογία της έρευναςel
dc.titleDeveloping spatial awareness in Kindergarten through STEAM. Part A, Tools and teaching intervention. Part B, Research design and methodologyen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης. Παιδαγωγικό Τμήμα.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΞενάκης, Απόστολοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International