STEAM με έμφαση στην νηπιακή ηλικία για ανάπτυξη χωρικής αντίληψης. Μέρος Α, Εργαλεία και εκπαιδευτική παρέμβαση. Μέρος Β, Σχεδιασμός και μεθοδολογία της έρευνας
Developing spatial awareness in Kindergarten through STEAM. Part A, Tools and teaching intervention. Part B, Research design and methodology
dc.contributor.advisor | Κολοβρέκτης, Κωνσταντίνος | el |
dc.creator | Γάλλου, Περσεφόνη Ν. | el |
dc.creator | Καράμπαλη, Όλγα Β. | el |
dc.date.accessioned | 2023-02-20T09:59:13Z | |
dc.date.available | 2023-02-20T09:59:13Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.other | 26550 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/81193 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.37549 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights | free | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject | Εκπαιδευτική τεχνολογία | el |
dc.subject | Ρομποτική -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject | Εκπαίδευση, Προσχολική -- Προγράμματα δραστηριοτήτων -- Ελλάδα | el |
dc.title | STEAM με έμφαση στην νηπιακή ηλικία για ανάπτυξη χωρικής αντίληψης. Μέρος Α, Εργαλεία και εκπαιδευτική παρέμβαση. Μέρος Β, Σχεδιασμός και μεθοδολογία της έρευνας | el |
dc.title | Developing spatial awareness in Kindergarten through STEAM. Part A, Tools and teaching intervention. Part B, Research design and methodology | en |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών. | el |
heal.academicPublisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης. Παιδαγωγικό Τμήμα. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Ξενάκης, Απόστολος | el |