Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΛαζαρίδου, Αγγελικήel
dc.contributor.authorΠιτσίλκας, Πέτρος Α.el
dc.creatorΠιτσίλκας, Πέτρος Α.el
dc.date.accessioned2023-02-07T18:15:56Z
dc.date.available2023-02-07T18:15:56Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other26427
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/81067
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.37423
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rightsfreeen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Πειραματικές μέθοδοιel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικές καινοτομίεςel
dc.titleΘεσμός των πρότυπων σχολείων : χρησιμότητα, αποτελεσματικότητα και προοπτικές για το μέλλονel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail
Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International