Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΠαπαϊωάννου, Αθανάσιοςel
dc.creatorΑμπατζόγλου, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:36:25Z
dc.date.available2015-01-05T21:36:25Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.other9171
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/78en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.617
dc.description.abstractΚύριοι σκοποί της εργασίας ήταν η διερεύνηση: α) του ρόλου του κλίματος παρακίνησης που δημιουργείται από τον καθηγητή Φυσικής Αγωγής (Φ.Α.)/προπονητή, τη μητέρα και τον καλύτερο φίλο στη διαμόρφωση των στόχων επίτευξης των παιδιών, της συμμετοχής τους στην άθληση και της ικανοποίησής τους στη Φ.Α. και β) εάν οι προσανατολισμοί σε στόχους επίτευξης προβλέπουν τη συμμετοχή των παιδιών στην άθληση και την ικανοποίηση τους στη Φ.Α.. Η έρευνα διενεργήθηκε σε Δημοτικά, Γυμνάσια και Ενιαία Λύκεια της Θεσσαλονίκης, της Δράμας και της Ξάνθης σε τρία διαδοχικά σχολικά έτη. Το τελικό δείγμα της έρευνας ήταν 1.508 μαθητές και μαθήτριες. Για τους σκοπούς της έρευνας οι μαθητές/τριες συμπλήρωσαν ένα ερωτηματολόγιο, το ίδιο και για τις τρεις σχολικές χρονιές, το οποίο μετρούσε: α) τους τέσσερις προσανατολισμούς στόχων επίτευξης στους χώρους άθλησης, β) το αντιλαμβανόμενο κλίμα παρακίνησης που δημιουργείται από τον καθηγητή Φ.Α./προπονητή, τη μητέρα και τον καλύτερο φίλο και γ) την ικανοποίηση των παιδιών στο μάθημα της Φ.Α. και τη συμμετοχή τους στην άθληση. Για τη διερεύνηση της επίδρασης του κλίματος παρακίνησης στη διαμόρφωση των στόχων των παιδιών έγιναν αναλύσεις παλινδρόμησης ενώ η εξέταση των αιτιωδών σχέσεων έγινε με τη χρήση δομικών μοντέλων εξισώσεων. Τα αποτελέσματα επιβεβαίωσαν το σημαντικό ρόλο των κοινωνικών παραγόντων στη διαμόρφωση των προσανατολισμών στόχων των παιδιών, και τη θετική συνεισφορά του στόχου στη βελτίωση και την αρνητική συνεισφορά του στόχου προστασία του εγώ αντίστοιχα στη διαμόρφωση της ικανοποίησης στη Φ.Α. και της συμμετοχής στην άθληση στα επόμενα χρόνια. Ακολουθεί η συζήτηση των αποτελεσμάτων και παρουσιάζονται προτάσεις για μελλοντικές έρευνες.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΕπίδραση κοικωνικών παραγόντων στους στόχους επίτευξης και στην παρακίνηση των μαθητών στον αθλητισμό και στο σχολείοel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΘεοδωράκης, Ιωάννηςel
dc.contributor.committeeMemberΜιχαλοπούλου, Μαρίαel


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International