Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΠολίτης, Παναγιώτηςel
dc.creatorΤζουβάρα, Μαρίαel
dc.date.accessioned2022-12-18T17:32:33Z
dc.date.available2022-12-18T17:32:33Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other26243
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/61051
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.17408
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΓεωμετρία -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαιδιά με μαθησιακές δυσκολίες -- Εκπαίδευση -- Γεωμετρίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Έρευναel
dc.subject.otherΕκπαίδευση και τεχνολογίαel
dc.titleΓλωσσική κατανόηση και διαδικασίες επίλυσης γεωμετρικών προβλημάτων. Διδακτική παρέμβαση με τη χρήση χειραπτικών και ψηφιακών διδακτικών εργαλείων σε μαθητές με γενικές μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΤριανταφυλλίδης, Τριαντάφυλλοςel
dc.contributor.committeeMemberΦιλιππάτου, Διαμάντωel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International