Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣταλίκας, Αναστάσιοςel
dc.creatorΓκασδράνη, Μαρίαel
dc.date.accessioned2022-12-18T17:25:42Z
dc.date.available2022-12-18T17:25:42Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other26311
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/60981
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.17338
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Ψυχολογίαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Επαγγελματική εξουθένωσηel
dc.subject.otherΕπαγγελματική ικανοποίησηel
dc.subject.otherΕργασία και εργαζόμενοι -- Ψυχολογικές απόψειςel
dc.titleΗ επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΚλεφτάρας, Γεώργιοςel
dc.contributor.committeeMemberΒαβουγυιός, Διονύσιοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International