Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΔημητροπούλου, Παναγιώταel
dc.creatorΜατσούκα, Κασσιανήel
dc.date.accessioned2022-12-18T17:25:40Z
dc.date.available2022-12-18T17:25:40Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other26307
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/60977
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.17334
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες τηςel
dc.subject.otherΚίνητρα στην εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΚίνητρα (Εκπαίδευση)el
dc.subject.otherΚίνητρα (Ψυχολογία)el
dc.subject.otherΜαθητές -- Συμπεριφοράel
dc.subject.otherΜαθητές -- Ψυχολογίαel
dc.subject.otherΓονείς και παιδιάel
dc.subject.otherΜητέρες και παιδιάel
dc.titleΑκαδημαϊκά συναισθήματα, κίνητρα και βασικές ψυχολογικές ανάγκες μαθητών με δυσκολίες στη μάθηση: αξιολόγηση αναγκών και καλές πρακτικές συμβουλευτικής των γονέωνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΦιλιππάτου, Διαμάντωel
dc.contributor.committeeMemberΚλεφτάρας, Γεώργιοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International