dc.contributor.advisor | Δημητροπούλου, Παναγιώτα | el |
dc.creator | Ματσούκα, Κασσιανή | el |
dc.date.accessioned | 2022-12-18T17:25:40Z | |
dc.date.available | 2022-12-18T17:25:40Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | 26307 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/60977 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.17334 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Μάθηση, Δυσκολίες της | el |
dc.subject.other | Κίνητρα στην εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Κίνητρα (Εκπαίδευση) | el |
dc.subject.other | Κίνητρα (Ψυχολογία) | el |
dc.subject.other | Μαθητές -- Συμπεριφορά | el |
dc.subject.other | Μαθητές -- Ψυχολογία | el |
dc.subject.other | Γονείς και παιδιά | el |
dc.subject.other | Μητέρες και παιδιά | el |
dc.title | Ακαδημαϊκά συναισθήματα, κίνητρα και βασικές ψυχολογικές ανάγκες μαθητών με δυσκολίες στη μάθηση: αξιολόγηση αναγκών και καλές πρακτικές συμβουλευτικής των γονέων | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Φιλιππάτου, Διαμάντω | el |
dc.contributor.committeeMember | Κλεφτάρας, Γεώργιος | el |