Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣταλίκας, Αναστάσιοςel
dc.creatorΔελτούζου, Μαρίαel
dc.date.accessioned2022-12-18T17:25:40Z
dc.date.available2022-12-18T17:25:40Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other26306
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/60976
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.17333
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Ψυχολογία -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης -- Επαγγελματική ικανοποίηση -- Έρευνα -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης -- Απόψειςel
dc.titleΔιερεύνηση της σχέσης αυτοσυμπόνιας, αυτοαποτελεσματικότητας, ευγνωμοσύνης, θετικών και αρνητικών συναισθημάτων και υποκειμενικής ευτυχίας: μία μελέτη πάνω στον γενικό πληθυσμό, σε εκπαιδευτικούς Α' βάθμιας εκπαίδευσης και στα μέλη της ελληνικής Mensael
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΚλεφτάρας, Γεώργιοςel
dc.contributor.committeeMemberΒαβουγυιός, Διονύσιοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International