Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚουκούμιαλος, Στυλιανόςel
dc.contributor.authorΛότσιου, Γεωργία Β.el
dc.creatorΛότσιου, Γεωργία Β.el
dc.date.accessioned2022-12-16T08:24:14Z
dc.date.available2022-12-16T08:24:14Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other26356
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/60950
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.17307
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΜοντέλο TPACKel
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογίαel
dc.subjectΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμιαel
dc.subjectΕκπαιδευτικοί -- Μοντέλο TPACK -- Λάρισα (Νομός)el
dc.titleΤο μοντέλο TPACK στην πρωτοβάθμια δημοτική εκπαίδευση του Ν. Λάρισας και η γνώση των εκπαιδευτικών ως προς την εφαρμογή τουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail
Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International