Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΔερμιτζάκη, Ειρήνηel
dc.creatorΜαγγίνα, Ευφροσύνη Γ.el
dc.date.accessioned2022-11-19T22:03:02Z
dc.date.available2022-11-19T22:03:02Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other25989
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/60776
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.17199
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ψυχολογία -- Έρευναel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Ψυχολογικές απόψειςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Κοινωνικές απόψειςel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση και κοινωνίαel
dc.titleΗ οπτική των παιδιών τυπικής ανάπτυξης για την έννοια της αναπηρίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.contributor.committeeMemberΜάγος, Κωνσταντίνοςel


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International