Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΑναγνώστου, Σοφία Δ.el
dc.date.accessioned2022-11-18T11:18:48Z
dc.date.available2022-11-18T11:18:48Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other25953
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/60459
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.16882
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑνθρωποσοφίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΠαιχνίδια -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherWaldorf method of educationen
dc.titleΗ συμβολή του παιχνιδιού στην παιδαγωγική του Rudolf Steiner (Waldorf Education)el
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΚατσαρίδου, Μάρθαel
dc.contributor.committeeMemberΤεντολούρης, Φίλιπποςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International