Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚαρασαββίδης, Ηλίαςel
dc.creatorΚαραγιάννη, Μαρία Δ.el
dc.date.accessioned2022-11-18T11:15:06Z
dc.date.available2022-11-18T11:15:06Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other26111
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/60413
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.16836
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑγγλική γλώσσα -- Εκμάθησηel
dc.subject.otherΕκμάθηση δεύτερης γλώσσαςel
dc.subject.otherΓλώσσα και γλώσσες -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστώνel
dc.titleΑξιολόγηση της πρόσληψης εφαρμογών εκμάθησης Αγγλικής ως δεύτερης γλώσσας από φορητές συσκευές: μία μελέτη περίπτωσης με ενήλικεςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΚαραγιαννίδης, Χαράλαμποςel
dc.contributor.committeeMemberΚόλλιας, Βασίλειοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International