Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΚαλδή, Σταυρούλαel
dc.creatorΝικολαΐδου, Σαμέλα Κ.el
dc.date.accessioned2022-11-18T11:15:06Z
dc.date.available2022-11-18T11:15:06Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other26108
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/60410
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.16833
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικό έργο -- Αξιολόγησηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Απόψειςel
dc.subject.otherΑυτο-αποτελεσματικότηταel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Τεχνολογικές καινοτομίεςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Τεχνολογικές καινοτομίεςel
dc.titleΟι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την αυτό-αποτελεσματικότητά τους σε eTwinning προγράμματαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International