Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΚαλδή, Σταυρούλαel
dc.creatorΝικολαΐδου, Σαμέλα Κ.el
dc.date.accessioned2022-11-18T11:15:06Z
dc.date.available2022-11-18T11:15:06Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other26108
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/60410
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.16833
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικό έργο -- Αξιολόγησηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Απόψειςel
dc.subject.otherΑυτο-αποτελεσματικότηταel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Τεχνολογικές καινοτομίεςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Τεχνολογικές καινοτομίεςel
dc.titleΟι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την αυτό-αποτελεσματικότητά τους σε eTwinning προγράμματαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International