Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ελένηel
dc.creatorΚουτρουμπέλη, Ανδριανή Β.el
dc.date.accessioned2022-11-18T11:13:16Z
dc.date.available2022-11-18T11:13:16Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other26128
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/60367
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.16790
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΣχολικός εκφοβισμόςel
dc.subjectΕκπαιδευτικοί -- Πρωτοβάθμια εκπαίδευση -- Στάσειςel
dc.subjectΔιευθυντές σχολείων -- Ρόλοςel
dc.subject.otherΣχολικός εκφοβισμόςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσειςel
dc.subject.otherΔιευθυντές σχολείων -- Ρόλοςel
dc.titleΑπόψεις των εκπαιδευτικών για τις στάσεις και τον ρόλο των διευθυντών/ντριών στην πρόληψη, διαχείριση και αντιμετώπιση φαινομένων σχολικού εκφοβισμού στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International