Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ελένηel
dc.creatorΚουτρουμπέλη, Ανδριανή Β.el
dc.date.accessioned2022-11-18T11:13:16Z
dc.date.available2022-11-18T11:13:16Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other26128
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/60367
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.16790
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΣχολικός εκφοβισμόςel
dc.subjectΕκπαιδευτικοί -- Πρωτοβάθμια εκπαίδευση -- Στάσειςel
dc.subjectΔιευθυντές σχολείων -- Ρόλοςel
dc.subject.otherΣχολικός εκφοβισμόςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσειςel
dc.subject.otherΔιευθυντές σχολείων -- Ρόλοςel
dc.titleΑπόψεις των εκπαιδευτικών για τις στάσεις και τον ρόλο των διευθυντών/ντριών στην πρόληψη, διαχείριση και αντιμετώπιση φαινομένων σχολικού εκφοβισμού στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International