dc.contributor.advisor | Ανδρέου, Ελένη | el |
dc.creator | Κουτρουμπέλη, Ανδριανή Β. | el |
dc.date.accessioned | 2022-11-18T11:13:16Z | |
dc.date.available | 2022-11-18T11:13:16Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | 26128 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/60367 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.16790 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject | Σχολικός εκφοβισμός | el |
dc.subject | Εκπαιδευτικοί -- Πρωτοβάθμια εκπαίδευση -- Στάσεις | el |
dc.subject | Διευθυντές σχολείων -- Ρόλος | el |
dc.subject.other | Σχολικός εκφοβισμός | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσεις | el |
dc.subject.other | Διευθυντές σχολείων -- Ρόλος | el |
dc.title | Απόψεις των εκπαιδευτικών για τις στάσεις και τον ρόλο των διευθυντών/ντριών στην πρόληψη, διαχείριση και αντιμετώπιση φαινομένων σχολικού εκφοβισμού στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |