Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ελένηel
dc.creatorΚουτρουμπέλη, Ανδριανή Β.el
dc.date.accessioned2022-11-18T11:13:16Z
dc.date.available2022-11-18T11:13:16Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other26128
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/60367
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.16790
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΣχολικός εκφοβισμόςel
dc.subjectΕκπαιδευτικοί -- Πρωτοβάθμια εκπαίδευση -- Στάσειςel
dc.subjectΔιευθυντές σχολείων -- Ρόλοςel
dc.subject.otherΣχολικός εκφοβισμόςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσειςel
dc.subject.otherΔιευθυντές σχολείων -- Ρόλοςel
dc.titleΑπόψεις των εκπαιδευτικών για τις στάσεις και τον ρόλο των διευθυντών/ντριών στην πρόληψη, διαχείριση και αντιμετώπιση φαινομένων σχολικού εκφοβισμού στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International