dc.contributor.advisor | Γκόβαρης, Χρήστος | el |
dc.creator | Χαρίτος, Παναγιώτης Σπ. | el |
dc.date.accessioned | 2022-11-18T11:12:45Z | |
dc.date.available | 2022-11-18T11:12:45Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | 26160 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/60359 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.16782 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Διαπολιτισμική εκπαίδευση -- Ελλάδα | el |
dc.subject.other | Ρομά -- Εκπαίδευση -- Ελλάδα | el |
dc.subject.other | Μειονότητες -- Εκπαίδευση -- Ελλάδα | el |
dc.subject.other | Τσιγγάνοι -- Εκπαίδευση -- Ελλάδα | el |
dc.subject.other | Γονείς και εκπαίδευση | el |
dc.title | Εκπαίδευση παιδιών ρομά - Η σημασία των εμπειριών αναγνώρισης στην οικογένεια και στο σχολικό περιβάλλον για τη σχολική επιτυχία | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |