Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΓκόβαρης, Χρήστοςel
dc.creatorΧαρίτος, Παναγιώτης Σπ.el
dc.date.accessioned2022-11-18T11:12:45Z
dc.date.available2022-11-18T11:12:45Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other26160
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/60359
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.16782
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΡομά -- Εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΜειονότητες -- Εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΤσιγγάνοι -- Εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΓονείς και εκπαίδευσηel
dc.titleΕκπαίδευση παιδιών ρομά - Η σημασία των εμπειριών αναγνώρισης στην οικογένεια και στο σχολικό περιβάλλον για τη σχολική επιτυχίαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International