Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΓκόβαρης, Χρήστοςel
dc.creatorΧαρίτος, Παναγιώτης Σπ.el
dc.date.accessioned2022-11-18T11:12:45Z
dc.date.available2022-11-18T11:12:45Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other26160
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/60359
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.16782
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΡομά -- Εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΜειονότητες -- Εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΤσιγγάνοι -- Εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΓονείς και εκπαίδευσηel
dc.titleΕκπαίδευση παιδιών ρομά - Η σημασία των εμπειριών αναγνώρισης στην οικογένεια και στο σχολικό περιβάλλον για τη σχολική επιτυχίαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International