Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΓκόβαρης, Χρήστοςel
dc.creatorΧαρίτος, Παναγιώτης Σπ.el
dc.date.accessioned2022-11-18T11:12:45Z
dc.date.available2022-11-18T11:12:45Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other26160
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/60359
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.16782
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΡομά -- Εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΜειονότητες -- Εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΤσιγγάνοι -- Εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΓονείς και εκπαίδευσηel
dc.titleΕκπαίδευση παιδιών ρομά - Η σημασία των εμπειριών αναγνώρισης στην οικογένεια και στο σχολικό περιβάλλον για τη σχολική επιτυχίαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International